Blogia
Sakkarah

Boig per Tu.

Cerrar música de fondo al final de la página

Escribo una y otra vez
No puedo vivir sin ti
Me paso los días esperándote

Cómo te puedo amar
Si lejos de mí estás
Si yo estoy loca
Es por ti

Sé muy bien que desde este lugar
Yo no llego a donde estás tú
Y aunque dentro de mi copa está
Reflejada tu fría luz
La beberé
Servil y acabada
Es por ti

Sin ti el amanecer
En lágrimas nacerá
Mojando la lluvia
Que caerá sin fin

Y tú me atraparás
Con esa blanca luz
Si yo estoy loca
Es por ti

Sé muy bien que desde este lugar
Yo no llego a donde estás tú
Y aunque dentro de mi copa está
Reflejada tu fría luz
La beberé
Servil y acabada
Es por ti

Y si estoy loca
Es por ti
Es por ti
Es por ti

15 comentarios

Nike Shox -

If winter comes, can spring far behind.

jordan shoes -

El reloj de arena recuerda el momento en que perdió!

louis vuitton outlet -

Sur la voie de la réussite, il y a un moment pour tout qu’il n’y a pas, de rechercher les louanges dépositaires.

Sakkarah -

De cutre nada, Juanjo, no sé por que dices eso. Está muy bien que lo hayas puesto, es el original.

Un beso.

jnj -

¡Uy!, perdón. ¡Menudo corta y pega cutre que me ha quedado!

jnj -

¡Ummm!
Per si algú vol anar llegint mentre l'escolta:

A la terra humida escric
nena estic boig per tu,
em passo els dies
esperant la nit.

Com et puc estimar
si de mi estàs tan lluny;
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat, boig per tu.

Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.

Em quedaré atrapat
ebri d'aquesta llum
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu.

A la terra humida escric
nena estic boig per tu,
em passo els dies
esperant la nit.

Com et puc estimar
si de mi estàs tan lluny;
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat, boig per tu.

Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.

Em quedaré atrapat
ebri d'aquesta llum
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu.

En la terra humida escric
Nena estic boig per tu
Em passo els dies
Esperant la nit
Com et puc estimar
Si de mi estàs tan lluny ,
Servil i acabar boig per tu ...
Sé molt bé que des d’aquest bar
Jo no puc arribar on ets tu
Però dins la meva copa veig
Reflexada la teva llum :
Me la beuré !
Servil i acabar boig per tu ...
Quan no hi siguis al matí
Les llàgrimes es perdran
Entre la pluja que caurà avui.
Em quedaré atrapat,
He vist aquesta llum ,
Servil i acabar boig per tu ...
Sé molt bé que des d’aquest bar
Jo no puc arribar on ets tu
Però dins la meva copa veig
Reflexada la teva llum :
Me la beuré !
Servil i acabar boig per tu ...
Sé molt bé que des d’aquest bar
Jo no puc arribar on ets tu
Però dins la meva copa veig
Reflexada la teva llum :
Me la beuré !
Servil i acabar boig per tu ...
Servil i acabar boig per tu ...
Sé molt bé que des d’aquest bar
Jo no puc arribar on ets tu
Però dins la meva copa veig
Reflexada la teva llum :
Me la beuré !
Servil i acabar boig per tu ...
Servil i acabar boig per tu ...

Sakkarah -

Un beso, Erik...

erik -

e per lei

Sakkarah -

Raul, no me tienes que dar las gracias. Yo también soy de Madrid.

Un beso.

Sakkarah -

Kamal, yo creo que me la mostraste tú...¡Menuda cabeza!

Un beso, guapo.

Sakkarah -

Fgt, me alegra mucho verte, y que te haya gustado.

Un beso.

raul quintana -

molt maca aquesta canço no la coneixia. muchas gracias por tu comentario en mi blog. petonets desde madrid

Kamal -

Sorry!...al ver la letra en castellano creí que era la versión que ha sacado Luz ella sola no hace mucho.
Repito: zorry!

Aprovecho para..

Mas besos

Kamal -

BuF!...siempre me ha gustado un montón. Aunque me gusta mas la version de SAU, la de Luz no està nada mal. Creo que la versión que hicieron juntos la ha debido llevar a grabarla sola. Muy bien....
Estic..Boig per tu!!

Muchos Besos

FGT -

Me encanta esta canción, pero sobretodo la versión original de SAU.

Petonets!